28 Aralık 2015 Pazartesi

spider man bere

   
          Güzel bir haftaya merhaba. Bere yapımını çok  soran oluyor yaptım ama sizinki gibi olmadı çok dalgalandı gibi yorumlar alıyorum. Ben Nako Vizon ipi 3,5 no tığ ile yapıyorum. Farklı iplerle denediğiniz de aynı sayılar uymuyor bu yüzden de. Bir de herkesin elinin sıklığı farklı o yüzden de farklı olabilir.
           
         Bere yapımı önceki yayınlarda mevcut. Gelelim
SpiderMan beresinin göz yapımına:
    12 zincir çekip üzerine 11 trabzan yapıyoruz. Sonrasında her sırada iki kenardan da 1 er arttırıyoruz.Toplam 4sıra yapıp etrafını siyah renk ile sık iğne geçiyoruz.Ağ kısmnını yapmak içinde ortası 6 ya bölüp sonrasında rastgele iğne ile diktim.Kolay gelsin .
                                                                                                        

26 Kasım 2015 Perşembe

HADİ KAHVENİZİ ALIN GELİN!

  Hadi kahvenizi alın gelin biraz dertleşelim. 
Bugünlerde kendini bilmez insanlar yüzünden çok üzüldüm. Ne yaparsan yap yaranamıyorsun dedim kendi kendime. Bazen abartısız saatlerce fotoğraf çekmek için uğraşıyorum ya da onu mu yapsam bunu mu yapsam diye düşünüp duruyorum. Yok ya kötü görmek isteyen mutlaka bir şey buluyor.Nasıl bir şeyse kıskançlık hat safhada.illa kötü bir şey arıyor. Hiç düşünmüyor bile yorum yaparken acaba kırılır mı diye. Ama yok artık! Beni mutsuz edecek hiç bir şeye izin vermicem artık. Kimsenin buna hakkı yok. Çok hassasım ve kolayca üzülüyorum. Beğenmiyor musun paylaşımlarımı takipten çık kardeşim. Görme yaptıklarımı. He bi de gizli gizli bakanlar da var. Beğenmeye gelince bir beğeni yapmak zor gelir bir şey buldu ya (ki zaten bulmak için baktığı için bulur) hemen kötü yorumu yazıverir. Artık böylelerini engelleyip geçeceğim. Buraya kadr vakit ayırıp okuduysanız da çok teşekkür ederim.❤

18 Kasım 2015 Çarşamba

SEVİMLİ MANTAR ANAHTARLIK

 Hadi birlikte anahtarlarımızı süsleyelim dedik. Sadece 10dk ınızı alır yapmak😊Evde arta kalmış herhangi bir marka bir ip ile yapabilirsiniz. Benimkiler #nakopırlanta
Tığ➡2,5 numara 
Kırmızı ile başlıyoruz.
1✔sihirli halka içine 6sık iğne (tamamen sıkmayın ortası biraz boşluk kalsın.) 2✔her deliğe 2sık iğne = 12
3✔1tek 1çift =18 
4✔2tek 1çift =24
5✔3tek 1çift =30
6✔4tek 1çift =36
7 ile 12. sıra arası yani 6sıra hiç arttırmadan ör.
13✔beyaz renk ile 10tanr sık iğne 1zincir ve çevirip arkaya on tane daha sık iğne.(yuvarlak oluşturmaya çalışıyoruz. Sonra bu şekilde döne döne isteğimiz uzunluğa gelene kadar devam ediyoruz. 
Yeşil renk ile istediğiniz kadar zincir çekin. Anahtarı içinden geçirip sonra mantarın ortasından geçiriyoruz. 
İşte bu kadar basit. Sizler de#süslüanahtarım etiketiyle yaptıklarınızı paylaşabilirsiniz. Kolay gelsin 😘

11 Kasım 2015 Çarşamba

BİRAZ BEN

                Merhaba
. Hayatımız öyle bir koşuşturma içinde geçiyor ki hiç bir şeye fırsat bulamıyoruz.Ama herkesin arada durup dinlenmeye nefes almaya ihtiyacı var. Ben bu dinlenme aşamasını örgü örerek,dikiş dikerek yapıyorum. Biliyorum bazıları yaptıklarımı boş işler olarak görüyor. Ama ben akşamları boş boş televizyon izlemek yerine yeni şeyler üretmeyi seviyorum.
          Bugün biraz kendimden bahsetmek istiyorum sizlere. 26 yaşındayım.Hiç yaşıtlarım gibi olmadığımı söylerler ve bu beni mutlu ediyor esasen.Neden mi? Çünkü artık etrafımdaki her şey o kadar  fabrikasyon ki. Kafamı hangi tarafa çevirsem aynı tarz insanlar,aynı tarz eşyalar,kıyafetler.Ben se kendi yaptığım bana özgü olan şeyleri seviyorum. Hazır bir şey bile alsam üzerine mutlaka küçük bir dokunuş yaparım. Çünkü bunun benim imzam olduğuna inanırım.Bu yüzden de durmadan yeni şeyler keşfetmeye,üretmeye çalışırım.
          Genellikle instagramda sürekli paylaşım yaptığımdan mıdır nedir genellikle insanlar çalışmadığımı düşünüyor. Halbuki  ben çalışıyorum ve örgüyü hobi olarak yapıyorum.Sevdiğim için yapıyorum ve illa da satış yapayım  gibi bir düşüncem yok. Kendi yapmak istediğim şeyi yapıyorum ve eğer almak isteyen olursa da satıyorum ya da o an müsaitsem istek üzerine sipariş alıyorum.
           Beni mutlu eden bir şeyi yapıyorum ve başkalarına da ilham verip onları da mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana:)

15 Ekim 2015 Perşembe

KALPLİ PATİK YAPIMI

 KALPLİ PATİK YAPIMI


Çalıştığım için adım adım fotoğraflayamadım. Eğer anlayamadığınız yer olursa seve seve yardımcı olurum. Benim yaptığım 37numara😊
İp 👉 yarnart jeans (2kat) 
Tığ👉3,5 numara 
Kısaltmalar :
V artırma 
X sık iğne 
1-Sihirli halka içine 6sık iğne =6x=6
2-her deliğe çift =12
3- 2V, 2X, 4V,2X, 2V= 20
Yani ilk 2 deliğe çift, sonra 2sık iğne, sonraki 4deliğe çift, 2sık iğne, sonraki 2deliğe çift 
4- 3V, 4X, 6V, 4X, 3V =32
5-17 arası 32 
Sırayı kapat. Ayağınıza giyip tam ortasını bulun. Sonra 3 sık iğne atlayıp diğer rengi takın.
24 sık iğne yapıp geri dönün.bu şekilde yaklaşık 16 sıra örün (bu 3,5numara için) eğer daha büyük istiyorsanız sıra sayısını arttırın. ✔17 sırada
16sık iğne yapıp geri dönüyoruz. 8 sık iğne yapıp yandaki ilmeğe üzerine ip almadan batıp çekin (sıra kapatır gibi) ✔1zincir çekip geri dönün. Hep bu şekilde devam edin. ✔Patiğin ağız kısmına komple 2kez sık iğne geçince patiğimiz tamamdır. 
Kolay gelsin 💕💕💕







28 Eylül 2015 Pazartesi

KOLSUZ TAVŞAN YAPIMI

 






Siz de bizimle yapmak ister misiniz? 

Pattern 👉@lanukas -

Bacaklar 👇
1-Sihirli halka içine 6sık iğne =6
2-her ilmeğe 2şer sık iğne =12
3-1tek 1çift =18 
4-2tek 1çift =24
5 - 16. Sıra arttırmadan 24 sık iğne 
İki tane bacak yapıp bir sık iğne ile birleştiriyoruz. Gövdeye başlıyoruz. -

Gövde 👇 17- 18. 48 sık iğne 
diğer renge geçiyoruz yine 48ilmek
19-34 arası 
35- 6 sık iğne 1azalt =42
36- 5 sık iğne 1azalt =36
37- 4sık iğne 1azalt =30 
38- 3sık iğne 1azalt =24
39- 2sık iğne 1azalt =18
40- 1sık iğne 1azalt =12 
41-her ilmekte azalt =6 -

Kulaklar 👇
1-Sihirli halka içine 6sık iğne =6 
2- tekrar 6
3-1tek 1çift =9
4-2tek 1çift =12 
5-3tek 1çift =15
6-4tek 1çift =18 
7-5tek 1çift =21
8-6tek 1çift =24 
9-16 arttırmadan 24
17- 6sık iğne 1azalt =21
18-5sık iğne 1azalt =18
19-4 sık iğne 1azalt =15
20-3sık iğne 1azalt =12 
21-her ilmeğe 1sık iğne. -

Şimdiden herkese kolay gelsin.

11 Eylül 2015 Cuma

HELLO KİTTY AMİGURUMİ

           


        Zor günlerden geçiyoruz ülke olarak.Haberlere bakmaya korkar olduk ama her şeye rağmen günlük yaşamımıza devam ediyoruz. Kafamı dağıtmak için  ben de biraz dikiş dikiyorum biraz örgü örüyorum bi yandan da  yetişmesi gereken siparişlerimi tamamlamaya çalışıyorum.diyorum ki  kendi kendime en azından çocuklar sevinsin mutlu olsun.



                  Şu yaşıma geldim hala da çocuk gibi HELLO KİTTY i çok severim. Her baloncu gördüğümde uzun uzun bakarım içinde Hello Kitty 'i ararım.Sonunda amigurumi olarak yapmaya karar verdim. Patterni Yasemin Kale' ye ait.siz de yapmak isterseniz linke tık tık:)
İp olarak Nako Pırlanta VE 2,5 numara tığ kullandım.Gözler de kilitli göz.Çocuklar için olmazsa olmaz bir malzeme.Düğme vs. de kullanılabilir fakat yutma teklikesi çok fazla olduğu için ben tercih etmiyorum.Nerden bulabilirim derseniz Yasemin Kale satışını yapmakta .Ondan temin edebilirsiniz.

Ben çok sevdim bebeğimi. İkinciye bile başladım hatta.Umarım üzücü haberler almadığımız bir hafta sonu olur. Herkese mutlu hafta sonları...











.